A ría a nosa mina

RESOLUCION CONVOCATORIA PROCESO SELECTIVO PARA O ACCESO AO PERMISO DE EXPLOTACIÓN PARA MARISQUEO E PE

RESOLUCIÓN da Xefatura Territorial da Consellería do Mar na Coruña, pola que se convoca o proceso selectivo para o acceso ao permiso de explotación, modalidade de marisqueo xeral a pé, para o exercicio da actividade extractiva no ámbito da confraría de pescadores de Noia.

ENCONTRO EN DEFENSA DO NOSO MAR EN VILAGARCÍA

O VINDEIRO XOVES 15 DE FEBREIRO DE 2024, ÁS 19:00 HORAS NO AUDITORIO DE VILAGARCÍA CELEBRARASE UN ENCONTRO DO SECTOR DO MAR, NOS QUE SE REIVINDICARÁN DISTINTAS MEDIDAS EN DEFENSA DO NOSO MAR, MEDIDAS SOCIOECONÓMICAS, AMBIENTAIS, DE PROMOCIÓN DOS PRODUTOS GALEGOS, SEGURIDADE MARÍTIMA ETC.

A CONFRARÍA DE NOIA DISPORÁ PARA OS INTERESADOS/AS DUN AUTOBÚS QUE SAIRÁ ÁS 17:45 HORAS DA ESTACIÓN DE AUTOBUSES DE NOIA. PODEDES ACUDIR CON FAMILIARES OU AMIGOS/AS.

Comunicados y avisos oficiales de la cofradía.

Noticias del sector