INFORMACIÓN TOPES DIA 20 FEBREIRO

O CABIDO ACORDOU POR UNANIMIDADE ESTABLECER OS SEGUINTES TOPES PARA A REAPERTURA DA CAMPAÑA MARISQUEIRA:

A FLOTE: 1º E 2º TRIPULANTE 5 KG BERBERECHO 3º E 4º 3 KG BERBERECHO 2 KG AMEIXA BABOSA, 2 KG AMEIXA FINA, 2 KG AMEIXA XAPÓNICA.

A PÉ: 3 KG BERBERECHO PERSOA, 2 KG A. XAPÓNICA, 2 KG A. BABOSA, 2 KG AMEIXA FINA.

AVISO SORTEO PRAZAS MARISQUEO A PE PLAN MUROS-ESTEIRO

DO 2 AO 10 DE FEBREIRO DE 2023 ABRESE PRAZO PARA SOLICITAR PARTICIPAR NO SORTEO DE PRAZAS NO PLAN EN AUTORIZACIÓNS DE MUROS, PLAN DE ESTEIRO, OU AMBOS

AS LISTAS PROVISIONAIS PUBLICARANSE O 13 DE FEBREIRO.

O SORTEO SERÁ O 17 DE FEBREIRO

AS LISTAS DEFINITIVAS A PARTIR DO 20 DE FEBREIRO.

O IMPRESO ESTARÁ A DISPOSICIÓN DOS INTERESADOS/AS NAS OFICINAS DA CONFRARÍA.

AVISO TOPES E HORARIOS SEMANA 19 DECEMBRO

POR ACORDO UNANIME DA XUNTA XERAL A SEMANA DO 19 DE DECEMBRO IRASE TRABALLAR COS SEGUINTES CUPOS E HORARIOS:

A FLOTE 1º E 2º TRIPULANTE 12 KG BERBERECHO , 3º E 4º 8 KG BERBERECHO , 10 KG A. XAPÓNICA, 7 KG A. BABOSA, 3 A. FINA

HORARIO DE 09: A 12:00

A PÉ 8 KG BERBERECHO PERSOA, 10 KG A. XAPÓNICA, 7 KG A. BABOSA E 3 KG A. FINA

HORARIO LUNS A PÉ: TRABALLAR DE 06:00 A 8:45

MARTES:  06:00 A 09:45; MÉRCORES: 06:15 A 10:15 HORAS. XOVES: DE 06:45 A 11:15; VENRES: QUEDA A EXPENSAS DE QUE VEÑAN OS COMPRADORES. AVISARASE CON TEMPO.

LUNS E MARTES ENTRARASE DIRECTOS A TRABALLAR, MÉRCORES 15 MINUTOS ANTES E XOVES 30 MINUTOS ANTES, VENRES AVISARASE SI SE VAI.

AVISO REAPERTURA CAMPAÑA MARISQUEIRA

O CABIDO POR MAIORÍA, ACORDOU COMO DATA DE REAPERTURA O VINDEIRO 20 DE FEBREIRO, NOS PRÓXIMOS DÍAS FARANSE MOSTRAXES PARA VER O ALCANCE DOS DANOS NOS BANCOS MARISQUEIROS POLAS CHOIVAS E A BAIXADA DA SALINIDADE, CO FIN DE ACORDAR OS TOPES E UNHA DATA PREVISTA DE PECHE DA CAMPAÑA EN FUNCIÓN DO ESTADO DOS RECURSOS.

TOPES SEMANA 12 DECEMBRO

POR ACORDO MAIORITARIO DO CABIDO MODIFICANSE OS TOPES DE CAPTURA DO SEGUINTE XEITO:

A FLOTE: 10 KG BERBERECHO 1º E 2º  TRIPULANTE 3º E 4º 6 KG, AMEIXA XAPÓNICA 10 KG, AMEIXA BABOSA 7 KG, AMEIXA FINA 2 KG TÓDOLOS TRIPULANTES.

A PÉ: 6 KG BERBERECHO, A, XAPÓNICA 10 KG, A. BABOSA 7 KG, A. FINA 2 KG PERSOA.

A PÉ LUNS MARTES E MÉRCORES PODEN BAIXAR 30 MINUTOS ANTES, XOVES E VENRES 15 MINUTOS.

A CONFRARIA

Cofradía de Pescadores S. Bartolomé

La Cofradía de Pescadores S. Bartolomé de Noia es una corporación de derecho público, sin ánimo de lucro, con entidad jurídica propia, que tiene como ámbito territorial los ayuntamientos de Noia y Outes, ayuntamientos en los que el marisqueo supone la principal actividad empresarial.

Son 1355 personas entre armadores, tripulantes y mariscadores/as de a pie los que voluntariamente están asociados a la entidad, además de otras 200 persoas que acuden de Portosín, Porto do Son e Muros a trabajar con los bancos naturales de Noia.

La Cofradía comercializa únicamente moluscos bivalvos, siendo el berberecho la especie más importante, también se comercializan almeja babosa, almeja fina, almeja japónica y ostra. Según el portal web de la Consellería do M. Rural e do Mar pescadegalicia.com máis do 70 % do berberecho comercializado en Galicia, faise nas lonxas que esta entidade administra en Testal (Noia) e o Freixo (Outes).

La actividad extractiva en las autorizaciones de la Entidad, se realiza habitualmente entre los meses de Octubre a Marzo.

La Cofradía de Noia es la única en Galicia que cuenta con un criadero propio, por lo que la trazabilidad del producto es una garantía; no se siembra nada que no proceda del propio criadero. En los meses de campaña marisquera, en horario de 12:00 a 14:00 horas está aberta para cualquier persona o empresa que deseé comprar productos de la lonja depurados en la depuradora de la lonja de Testal.

Vista aérea vila de Noia