LISTAXE PROVISIONAL PERMEX A PÉ NOIA

Pola presente dase publicidade hoxe Martes 24 de Novembro,  á listaxe provisional de puntuacións obtidas polas persoas aspirantes admitidas ao proceso selectivo para o acceso ao permiso de explotación na modalidade de marisqueo a pé no ámbito da Confraría de PEscadores de Noia.

As persoas aspirantes disporán dun prazo de 15 días hábiles, contados a partir do dia seguinte ao da publicación da presente resolución, para efectuar alegacións ás puntuacións outorgadas...

A CONFRARÍA

Adjuntos:
Descargar este archivo (RES LISTAXE PROV PERMEX  NOIA.pdf)LISTAXE PROVISIONAL[ ]869 kB

Cofradía de Pescadores S. Bartolomé

La Cofradía de Pescadores S. Bartolomé de Noia es una corporación de derecho público, sin ánimo de lucro, con entidad jurídica propia, que tiene como ámbito territorial los ayuntamientos de Noia y Outes, ayuntamientos en los que el marisqueo supone la principal actividad empresarial.

Son 1355 personas entre armadores, tripulantes y mariscadores/as de a pie los que voluntariamente están asociados a la entidad, además de otras 200 persoas que acuden de Portosín, Porto do Son e Muros a trabajar con los bancos naturales de Noia.

La Cofradía comercializa únicamente moluscos bivalvos, siendo el berberecho la especie más importante, también se comercializan almeja babosa, almeja fina, almeja japónica y ostra. Según el portal web de la Consellería do M. Rural e do Mar pescadegalicia.com máis do 70 % do berberecho comercializado en Galicia, faise nas lonxas que esta entidade administra en Testal (Noia) e o Freixo (Outes).

La actividad extractiva en las autorizaciones de la Entidad, se realiza habitualmente entre los meses de Octubre a Marzo.

La Cofradía de Noia es la única en Galicia que cuenta con un criadero propio, por lo que la trazabilidad del producto es una garantía; no se siembra nada que no proceda del propio criadero. En los meses de campaña marisquera, en horario de 12:00 a 14:00 horas está aberta para cualquier persona o empresa que deseé comprar productos de la lonja depurados en la depuradora de la lonja de Testal.

Vista aérea vila de Noia